El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Segons el relat de la víctima, al qual el jutge dona molta credibilitat perquè va ser “clara, directa i sense incórrer en contradiccions i incongruències”, quatre homes l’abordaren durant un moment de la festa, dos per davant i dos per darrere sense deixar-li cap possibilitat d’escapar. Durant 4 o 5 minuts la sotmeteren a tot tipus de tocaments als pits, als glutis i a la zona vaginal i intentaren també, relata la víctima, baixar-li els calçons.
Moments després de l’agressió, en alertar la policia, la víctima identificà un dels homes que va ser detingut en aquell moment i enviat a la presó des de fa prop de 10 dies. La resta, almenys altres tres homes, encara no han estat identificats i la Guàrdia Civil continua amb les diligències per localitzar-los.
L’únic detingut havia demanat la seva posada en llibertat al·legant que no hi ha risc de fuga, però el jutge va rebutjar el recurs. Un dels arguments per rebutjar-ho és precisament que “no ha col·laborat el més mínim en la investigació, identificació i parador” dels altres tres homes que haurien participat amb ell en els fets.
Diu també el jutge que hi ha “nombrosos indicis incriminatoris contra el detingut” i afegeix que la gravetat del delicte presumptament comès, amb penes que van dels 5 als 10 anys de presó, augmenta el risc de fuga. També diu que hi ha risc que torni a cometre un delicte d’aquest tipus davant l’escassa importància que va donar als fets.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies