Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segons el relat de la víctima, al qual el jutge dona molta credibilitat perquè va ser “clara, directa i sense incórrer en contradiccions i incongruències”, quatre homes l’abordaren durant un moment de la festa, dos per davant i dos per darrere sense deixar-li cap possibilitat d’escapar. Durant 4 o 5 minuts la sotmeteren a tot tipus de tocaments als pits, als glutis i a la zona vaginal i intentaren també, relata la víctima, baixar-li els calçons.
Moments després de l’agressió, en alertar la policia, la víctima identificà un dels homes que va ser detingut en aquell moment i enviat a la presó des de fa prop de 10 dies. La resta, almenys altres tres homes, encara no han estat identificats i la Guàrdia Civil continua amb les diligències per localitzar-los.
L’únic detingut havia demanat la seva posada en llibertat al·legant que no hi ha risc de fuga, però el jutge va rebutjar el recurs. Un dels arguments per rebutjar-ho és precisament que “no ha col·laborat el més mínim en la investigació, identificació i parador” dels altres tres homes que haurien participat amb ell en els fets.
Diu també el jutge que hi ha “nombrosos indicis incriminatoris contra el detingut” i afegeix que la gravetat del delicte presumptament comès, amb penes que van dels 5 als 10 anys de presó, augmenta el risc de fuga. També diu que hi ha risc que torni a cometre un delicte d’aquest tipus davant l’escassa importància que va donar als fets.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat