Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
S'arxiva provisionalment la causa per a l'exfiscal Miguel Ángel Subiran
126
El jutge Carlos Gómez manté que només cal processar al jutge Manuel Penalva i els quatre policies de blanqueig que varen participar en la instrucció del cas Cursach pel delicte de revelació de secret. Després d’interrogar aquests cinc investigats la setmana passada, el magistrat del TSJIB torna a dir que no hi ha indicis per processar-los per altres delictes.
Gómez ha arxivat la causa per a Miguel Ángel Subirán. Ho fa provisionalment fins que l’exfiscal recuperi la salut mental i pugui exercir el seu dret de defensa en aquest cas. L’instructor també s’hi oposa a citar la forense que va fer l’informe mèdic de Subirán tal com havien demanat les acusacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar