Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Fa uns dies el Congrés dels Diputats va acceptar el suplicatori per aquesta investigació, per tant, la seva imputació és qüestió de dies
El jutge que investiga el cas Koldo ha demanat al Tribunal Suprem que investigui l’exministre Ábalos per la seva implicació en la trama, ja que l’exministre és aforat. Ja fa uns dies el Congrés dels Diputats va acceptar el suplicatori per aquesta investigació, per tant, la seva imputació és qüestió de dies.
Aquest dimecres també s’ha conegut dins aquesta interlocutòria d’imputació d’Ábalos que el jutge de l’Audiència Nacional assenyala Pedro Sánchez com a sabedor de les gestions que s’estaven fent al marge del que hauria de ser normal en el rescat de la companyia aèria Air Europa. Tot plegat ha provocat que aquest dimecres el cap de l’oposició, el president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo demanàs per segon cop en seu parlamentària al Congrés dels Diputats la dimissió de Pedro Sánchez.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones