Fa uns dies el Congrés dels Diputats va acceptar el suplicatori per aquesta investigació, per tant, la seva imputació és qüestió de dies
El jutge que investiga el cas Koldo ha demanat al Tribunal Suprem que investigui l’exministre Ábalos per la seva implicació en la trama, ja que l’exministre és aforat. Ja fa uns dies el Congrés dels Diputats va acceptar el suplicatori per aquesta investigació, per tant, la seva imputació és qüestió de dies.
Aquest dimecres també s’ha conegut dins aquesta interlocutòria d’imputació d’Ábalos que el jutge de l’Audiència Nacional assenyala Pedro Sánchez com a sabedor de les gestions que s’estaven fent al marge del que hauria de ser normal en el rescat de la companyia aèria Air Europa. Tot plegat ha provocat que aquest dimecres el cap de l’oposició, el president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo demanàs per segon cop en seu parlamentària al Congrés dels Diputats la dimissió de Pedro Sánchez.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses