Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El Ministeri Fiscal acusa Curasch de delictes de pertinença a grup criminal, prevaricació, suborn i coaccions i li demana una pena de 8,5 anys
El jutge instructor Enrique Morell ha sol·licitat l’inici del judici oral contra l’empresari Bartolomé Cursach i 23 persones més, entre elles 15 policies, els directius Jaime Lladó, i l’exdirectora general de Turisme, Pilar Carbonell.
El Ministeri Fiscal acusa Curasch de delictes de pertinença a grup criminal, prevaricació, suborn i coaccions i li demana una pena de 8,5 anys. Així mateix, requereix una fiança solidària de 6 milions d’euros per assegurar les responsabilitats pecuniàries.
En canvi, no s’ha acordat l’inici del judici dels delictes d’extorsió, amenaces greus i prevaricació urbanística atribuïts a Cursach i a Sbert Nicolau, tal com havia sol·licitat l’acusació particular. No es considera que aquests fets siguin objectes de les presents acusacions.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits