Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El jugador de 19 anys és excompany de Takefusa Kubo quan jugaven a les categories inferiors del Barça
El que no atura és la Primera Divisió i el Mallorca. Els homes de Vicente Moreno han tornat a exercitar-se a Son Bibiloni. Una sessió a la qual hi ha participat el juvenil Iván Bravo.
El jugador de 19 anys és excompany de Takefusa Kubo quan jugaven a les categories inferiors del Barça i ja ha tengut l’oportunitat d’exercitar-se amb el primer equip a les ordres de Vicente Moreno.
A l’entrenament ha estat el torn d’afinar la punteria. Fins que la Lliga no doni el vistiplau per passar a la fase 2 del protocol, els jugadors del Mallorca continuaran amb l’activitat de manera individual.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat