Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
L'equip de Bep Llorens desaprofita dos punts de set a la primera mànega i s'entrega a l'equip manxec (0-3); Sara Folgueira, amb 14 punts, màxima anotadora del partit
L’Avarca de Menorca ha perdut per 0 sets a 3 davant el Kiele Socuéllamos (25-27, 20-25, 21-25). És la tercera derrota de l’equip de Ciutadella en cinc jornades.
El conjunt de Chema Rodríguez, l’entrenador que va conduir el club menorquí a guanyar dues Superlligues, ha explotats els punts febles del rival insular després de guanyar el primer set; una mànega que l’Avarca ha tingut a les seves mans, amb dos punts de set (24-22).
El 0-1 ha estat un cop massa fort per les jugadores ciutadellenques, que a partir de llavonces s’han vist superades per les Amelia Portero, Ana Walsh, Paula Carpintero i companyia. Sara Folgueira, amb 14 punts ha estat la màxima anotadora del partit, juntament amb Portero.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor