El Teatre Pereyra va acollir anit la presentació a Eivissa de la pròxima edició del festival ‘Sueños de Libertad‘, que se celebrarà entre els dies 17 i el 19 de maig.
A la trobada varen estar presents grups com Ryser o la formació eivissenca Billy Flamingos, que va presentar el seu primer disc.
Els organitzadors no volen avançar els caps de cartell però, diuen que enguany el festival es desenvoluparà en quatre localitzacions. L’activitat principal serà al port i després hi haurà concerts gratuïts al passeig de Vara de Rey.
També es veuran novetats relacionades amb el món de l’art.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos