L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Els atribueixen més de 150 delictes i entre tots acumulen 133 detencions
L’operació Alssariq, que vol dir lladre en àrab, conclou amb la detenció d’un home de 41 anys, i nacionalitat algeriana, acusat d’introduir de manera irregular a compatriotes seus, fins i tot arribant a patronejar ell mateix en diverses ocasions les embarcacions; i després, crear a Mallorca una organització criminal dedicada als robatoris.
La investigació, l’inicien paral·lelament la brigada d’estrangeria, que identifica el presumpte líder com a un dels patrons en diverses de les embarcacions irregulars interceptades en aigües de Balears durant els darrers anys, concretament de 4; i la comissaria del districte centre, que investigava l’increment de robatoris i furts, en alguns casos amb molta violència, al centre de la ciutat.
En una primera fase es van detenir 5 persones: 4 adults, que varen ser enviats a la presó fa unes setmanes, i un menor d’edat; i els 8 arrestats ara, dels quals, només un, el presumpte cap, ha estat enviat a la presó; a la resta els han imposat diferents mesures cautelars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis