L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els pitiüsos tenen una renda de 6 punts amb el Mallorca B i 10 amb el Formentera
La Penya Esportiva no afluixa. L’equip de Raúl Casany s’ha imposat avui migdia al Club Esportiu Eivissa en el derbi pitiús i manté l’avantatge de 6 punts al capdavant de la Tercera Divisió. El conjunt de Santa Eulàlia ha guanyat gràcies a un gol de Fraile al minut 20 després d’una greu errada del porter Marcos Contreras.
També a la zona alta, derrota 0 a 1 del Formentera davant el Mallorca B, que ara és segon a la classificació. Lúnic gol del partit l’ha fet Ibra, Ibrahim Yalatif, al minut 43 de la primera part. El Mallorca suma només una derrota en els darrers dotze partits, la resta són victòries. Per part seva, és la segona setmana que el Formentera no suma els tres punts. Tot i la derrota, les ocasions més clares han estat del Formentera. Axí han parlat els dos tècnics.
I a Sant Martí ha arribat, finalment, la primera victòria del Mercadal. Ha estat davant el Santanyí. Ha bastat amb un gol de Guillem Martí, al minut vuit de la primera part, per desfer una ratxa de 23 partits, tota la temporada, sense guanyar. El de Pere Vadell era l’únic equip, des de Primera Divisió fins als 18 grups de Tercera, que no havia sumat tres punts d’una vegada.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues