El líder nord-coreà, Kim Jong Un, ha assegurat que la pau i la seguretat a la península coreana depenen de l’actitud dels Estats Units.
Des de Vladivostok, on s’ha reunit amb el president rus Vladimir Putin, Kim ha acusat Washington de “mala fe”. Putin s’ha erigit com a mediador entre Corea del Nord i l’Administració Trump.
El líder nord-coreà ha tornat avui al seu país. Abans ha participat en una ofrena floral en memòria del soldat desconegut.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa