Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Programats 30 espectacles en 6 mesos que no deixaran cap públic fora
El Teatre des Born va obrir dilluns les portes als ciutadellencs per presentar la programació de tardor i hivern: una trentena d’espectacles per al públic adult, per al públic infantil, per als amants de les arts escèniques en qualsevol format. També molta dansa, amb espectacles com el ‘Loop’, d’Aracaladanza, o ‘Migrare’, de la companyia Maduixa, que segons el director del teatre havia estat una assignatura pendent.
‘El llarg dinar de Nadal’, de Ruta 40, serà un dels plats forts pel que fa a proposta teatral. En l’àmbit de la cultura local, destaquen els concerts de Marco Mezquida i dels emergents Verlaat, que, per cert, van aconseguir una de les dues residències artístiques de la temporada. L’altra ha recaigut en la companyia Cercle Teatre, que estrenaran ‘Conte de Nadal’ el dia de Reis.
El teatre municipal continuarà, aquesta temporada, amb els programes per eliminar les barreres econòmiques a la cultura, com són el projecte ’13-23′, que permet accedir gratuïtament els adolescents a les funcions d’arts escèniques, o la col·laboració amb els serveis socials de Ciutadella, amb la cessió de 15 entrades per a famílies que passen dificultats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo