Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'objectiu d'aquest esdeveniment és atreure a Menorca inversors en projectes audiovisuals i posar l'illa en el mapa de les localitzacions de rodatges
El Llatzeret ha acollit avui la primera jornada de la Menorca Film Market, que durant dos dies reuneix creadors audiovisuals i empreses del sector que vulguin produir els seus projectes.
S’hi han celebrat taules rodones, reunions, xerrades i s’han presentat diferents projectes. L’objectiu d’aquest esdeveniment és atreure a Menorca inversors en projectes audiovisuals i posar l’illa en el mapa de les localitzacions de rodatges.
Menorca vol convertir-se en una illa plató i un lloc de referència dins el sector audiovisual. És un dels objectius de la Menorca Film Market, que enguany celebra la segona edició. Una oportunitat també per atreure a l’illa inversors en projectes audiovisuals.
Cada vegada són més els professionals que s’interessen per aquest esdeveniment, que ha citat les principals empreses del sector audiovisual espanyol com: Morena Films, Contracorriente, Ikiru Films i Radiotelevisió Espanyola entre d’altres.
Enguany s’hi presenten un total de 28 projectes.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat