Quant a les visites, el Consell estudia reduïr-ne el preu si s'amplien també a l'hivern
El Consell de Menorca inverteix 11.000 euros a reorganitzar l’antic museu del Llatzeret i convertir l’espai on s’hi situava en una sala diàfana per a conferències i seminaris. Ara, tots els recipients, pots, fils i fins i tot, antics medicaments de fa 200 anys, reposen a una sala amb els mobles dels quals també restaurats al seu estat original.
La pròxima passa serà recuperar els elements de l’antiga capella per a què també puguin ser exposats.
Quant a les visites del Llatzeret, el Consell estudia reduïr-ne el preu si s’amplien també a l’hivern. Però consideren que el preu actual, de 18 euros, és prou just, perquè inclou una visita guiada i el transport en vaixell.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys