Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El llibre 'Ser(t) arquitecto' es presentarà demà dissabte a la Casa d'Erwin Broner
Eivissa, la seva arquitectura tradicional i la manera de viure de la seva gent va tenir una importància cabdal a la vida i a la trajectòria de l’arquitecte català Josep Lluís Sert. Ara, un llibre biogràfic, ‘Ser(t) arquitecto’, publicat per Anagrama, repassa quina va ser la influència de l’illa en un dels arquitectes més importants del segle XX.
“El paisatge més intacte que he trobat mai”, així definia Walter Benjamin l’Eivissa que va trobar l’any 30. El mateix que va captivar l’arquitecte Josep Lluís Sert quan va arribar a l’illa. Un paisatge aturat en el temps on la gent havia trobat una manera d’habitar-lo perfectament integrada al territori.
Eivissa va influir tant en Sert que poden trobar-se vestigis illencs a les seves obres a Barcelona, Nova York o Veneçuela.
El llibre, ‘Ser(t) arquitecto’, publicat per Anagrama, es presenta demà dia 5 d’octubre, a les 12 hores, a la casa d’Erwin Broner, que era amic personal de Josep Lluís Sert. La presentació comptarà amb la presència de l’autora del llibre, María del Mar Arnús, l’arquitecte Paco Sert i l’artista alemany Erwin Bechtold. L’entrada és lliure i gratuïta.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears