110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Sturdza interpreta que l'actual contracte de lloguer no hauria entrat en vigor fins al desembre passat
L’actual llogater de la finca de Mongofre, l’empresari romanès Dimitri Sturdza, reclama 231.000 euros a la Fundació Rubió, a través de la seva societat, Mongofre World Heritage.
Aquesta quantitat correspon, segons Sturdza, a salaris i seguretat social d’alguns treballadors de la finca, factures i pagaments que, diu, hauria d’haver assumit la Fundació, i les quantitats que aquesta entitat deuria a l’empresari com a conseqüència de l’extinció del primer contracte de lloguer signat el 2016 i que no va ser autoritzat pel Govern.
Sturdza interpreta que l’actual contracte de lloguer no hauria entrat en vigor, en realitat, fins al desembre passat, quan va rebre el vist-i-plau del Protectorat de Fundacions i que, per tant, la seva durada de 30 anys s’ha de computar a partir d’aquesta data.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís