Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Sturdza interpreta que l'actual contracte de lloguer no hauria entrat en vigor fins al desembre passat
L’actual llogater de la finca de Mongofre, l’empresari romanès Dimitri Sturdza, reclama 231.000 euros a la Fundació Rubió, a través de la seva societat, Mongofre World Heritage.
Aquesta quantitat correspon, segons Sturdza, a salaris i seguretat social d’alguns treballadors de la finca, factures i pagaments que, diu, hauria d’haver assumit la Fundació, i les quantitats que aquesta entitat deuria a l’empresari com a conseqüència de l’extinció del primer contracte de lloguer signat el 2016 i que no va ser autoritzat pel Govern.
Sturdza interpreta que l’actual contracte de lloguer no hauria entrat en vigor, en realitat, fins al desembre passat, quan va rebre el vist-i-plau del Protectorat de Fundacions i que, per tant, la seva durada de 30 anys s’ha de computar a partir d’aquesta data.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals