És una instal·lació d'elements de vidre amb cristal·litzacions de carboni
El Museu d’Art Contemporani d’Eivissa (MACE) ha adquirit una nova obra per a la seva exposició permanent. Es tracta d’una instal·lació d’elements de vidre de l’artista Stella Rahola Matutes.
Aquesta nova adquisició ja és la segona obra de l’arquitecta i artista eivissenca. Es tracta d’una safata suspesa a l’altura dels ulls que suporta una sèrie d’objectes de vidres trencats tacats amb una solució cristal·lina de carboni que va creixent.
L’obra es titula ‘Co (NH2)2/ Babelia’ i va guanyar el Premi d’Escultura 2021 de la Fundació Catalana d’Art Contemporani Vila Casas. Ara romandrà ja per sempre al MACE, on li han trobat un lloc perfecte per a les seves característiques; està exposada just davant d’un finestral que permet que la llum natural es fusioni amb aquesta curiosa instal·lació de vidre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre