Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
És una instal·lació d'elements de vidre amb cristal·litzacions de carboni
El Museu d’Art Contemporani d’Eivissa (MACE) ha adquirit una nova obra per a la seva exposició permanent. Es tracta d’una instal·lació d’elements de vidre de l’artista Stella Rahola Matutes.
Aquesta nova adquisició ja és la segona obra de l’arquitecta i artista eivissenca. Es tracta d’una safata suspesa a l’altura dels ulls que suporta una sèrie d’objectes de vidres trencats tacats amb una solució cristal·lina de carboni que va creixent.
L’obra es titula ‘Co (NH2)2/ Babelia’ i va guanyar el Premi d’Escultura 2021 de la Fundació Catalana d’Art Contemporani Vila Casas. Ara romandrà ja per sempre al MACE, on li han trobat un lloc perfecte per a les seves característiques; està exposada just davant d’un finestral que permet que la llum natural es fusioni amb aquesta curiosa instal·lació de vidre.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats