El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Fernando Marina ha estat l'encarregat de dirigir amb la batuta un recital especialment marià que ha aconseguit omplir el temple palmesà.
L’església de la Santa Creu de Palma ha acollit “El magnificat” de John Rutter. Un projecte participatiu organitzat per l’Orfeó Ramon Llull, en què han format part cantaires d’aquesta entitat, així com de Pro Música Chorus de Sóller, de l’Orfeó l’Harpa d’Inca. També les corals juvenils Cor Jove mésmúsica i Cor de Pedagogia del Conservatori, i l’orquestra Johannes Palaschko. Fernando Marina ha estat l’encarregat de dirigir amb la batuta un recital especialment marià que ha aconseguit omplir el temple palmesà.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle