Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Fernando Marina ha estat l'encarregat de dirigir amb la batuta un recital especialment marià que ha aconseguit omplir el temple palmesà.
L’església de la Santa Creu de Palma ha acollit “El magnificat” de John Rutter. Un projecte participatiu organitzat per l’Orfeó Ramon Llull, en què han format part cantaires d’aquesta entitat, així com de Pro Música Chorus de Sóller, de l’Orfeó l’Harpa d’Inca. També les corals juvenils Cor Jove mésmúsica i Cor de Pedagogia del Conservatori, i l’orquestra Johannes Palaschko. Fernando Marina ha estat l’encarregat de dirigir amb la batuta un recital especialment marià que ha aconseguit omplir el temple palmesà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions