Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La Convenció Nacional del Rifle espera l'assistència de l'expresident Donald Trump
 95
                                
                
                
				95
                La Convenció Nacional del Rifle, el major lobby a favor de les armes als Estats Units, es reuneix aquest divendres a Houston. Una trobada, de caràcter anual, que se celebra tres dies després del tiroteig que va causar la mort a 19 nins i dues mestres a Uvalde, al mateix estat de Texas.
Desenes de persones s’han concentrat davant l’edifici per protestar contra aquesta reunió, a la qual s’espera que hi assisteixi l’expresident Donald Trump. Sobre la massacre d’Uvalde, avui, les autoritats locals han reconegut errors en l’operació per neutralitzar-ne l’autor.
El director de seguretat pública de Texas ha explicat que la policia va interpretar que Salvador Rolando s’havia atrinxerat i que, en aquell moment, no hi havia infants en perill.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
