El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La promotora que havia de construir més de 250 xalets i un hotel a Son Parc atura les obres per la inestabilitat actual
En uns terrenys de Son Parc (Es Mercadal) la promotora immobiliària Quabit havia de construir 277 xalets de luxe, i un hotel de gairebé 250 places. En total, 25 milions d’inversió. El febrer van començar les obres, van marcar la ubicació de les cases i van enreixar la zona, però l’arribada de la pandèmia les ha interromput quan ja hi havia d’entrar la maquinària per començar l’edificació.
Els responsables de Quabit diuen que la crisi sanitària, amb les limitacions que afecten les connexions aèries i amb les quarantenes imposades als potencials compradors internacionals, han acabat perjudicant la venda de segones residències com és el cas d’aquest projecte, perquè tancar operacions sense poder visitar els terrenys in situ és difícil. Amb tot Bonnin Sansó, la immobiliària comercialitzadora, afegeix que alguns xalets ja estan reservats. L’Ajuntament ha de donar llum verda al projecte executiu, que preveu, de moment, fer 50 habitatges.
L’Ajuntament ingressarà devers 700.000 euros amb les obres de Quabit, que aquest juliol va eixugar part del deute que arrossegava donant terrenys des Mercadal a la Sareb, l’anomenat banc dolent.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran