Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquest diumenge s'ha posat fi al mercat, que ha comptat enguany amb 16 paradetes de producte artesanal
Avui acaba el tradicional mercat de Nadal a Ciutadella. Des de dijous, estan instal·lades 16 paradetes a la plaça de la Catedral amb molta diversitat de productes: objectes artesanals, decoració, flors, menjar… tot l’indispensable per vestir les llars amb l’esperit nadalenc.
Ha estat, però, un cap de setmana complicat pel que fa a vendes a causa del mal temps. Avui l’ambient tampoc no era l’esperat. Tot i el temps en contra, la plaça de la Catedral s’ha omplert igualment d’activitats, especialment amb música i tallers per incentivar que més gent visités el mercat. Durant aquesta època festiva, la visita de fires i mercats és tota una tradició.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata