Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Aquest diumenge s'ha posat fi al mercat, que ha comptat enguany amb 16 paradetes de producte artesanal
Avui acaba el tradicional mercat de Nadal a Ciutadella. Des de dijous, estan instal·lades 16 paradetes a la plaça de la Catedral amb molta diversitat de productes: objectes artesanals, decoració, flors, menjar… tot l’indispensable per vestir les llars amb l’esperit nadalenc.
Ha estat, però, un cap de setmana complicat pel que fa a vendes a causa del mal temps. Avui l’ambient tampoc no era l’esperat. Tot i el temps en contra, la plaça de la Catedral s’ha omplert igualment d’activitats, especialment amb música i tallers per incentivar que més gent visités el mercat. Durant aquesta època festiva, la visita de fires i mercats és tota una tradició.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals