Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La gamba mallorquina és el producte que més s'ha encarit aquest Nadal
Els darrers temporals han impedit als pescadors sortir a la mar, i això ha encarit el preu del peix i el marisc, just ara en època de festes nadalenques. Els pescadors parlen de desastre. Els peixaters i els consumidors afirmen que la gamba mallorquina és un dels productes que més s’ha encarit. Avui l’hem trobada a fins a 130 euros el quilo. A dos dies de la nit de Cap d’Any, la gent omple la senalla i una de les zones més concorregudes és el mercat de l’Olivar, a la zona dels productes de la mar, que enguany, a causa dels temporals, són fins i tot més cars que en anys anteriors.
La gamba mallorquina és juntament amb altres varietats de marisc de Mallorca, un dels productes que més s’ha encarit. De fet el preu del marisc ha pujat, en un mes, un 40 per cent, i el peix, fins a un 30 per cent.
Ens ho corroboren també des del Port de Palma, el president de la Confraria de Pescadors, que es queixa que avui és el primer dia que surten a pescar des de fa una setmana. Avui el cap-roig, l’anfós o el gall els hem trobat entre 45 i 50 euros el quilo. Només qui és previsor i congela, li surt a compte. I també hi ha qui opta per postergar el consum de peix fins després de les festesd.
El que segur és que consumirem en dos dies és el raïm. Avui també al Mercat hem vist gent comprant-ne, a un preu d’entorn els 3 euros i mig el quilo.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants