Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
L'equip ha fet una sola sessió en una altra jornada que Joan Sastre tampoc s'ha exercitat
Tot i haver de matinar un dissabte, el Mallorca ha encarat amb un somriure la penúltima sessió abans de jugar demà el primer partit de la pretemporada contra el Felanitx. A Son Bibiloni s’han vist cares alegres, a excepció de la de Joan Sastre. El porrerenc no s’ha separat del binnissalamer Xisco Campos, un dels capitans de l’equip, a qui no ha deixat d’escoltar.
La presència testimonial del lateral en els primers minuts d’entrenament s’ha convertit en la tònica habitual. Juntament amb el mallorquí, han abandonat la gespa després de la xerrada inicial Señé, Sedlar i Abdón Prats, que continua amb la recuperació del genoll.
També hem vist Vicente Moreno molt atent a les explicacions de Moyita. L’extrem andalús s’ha provat a part i ha abandonat la sessió minuts després. El conseller delegat, Maheta Molango, que no s’ha volgut perdre la sessió, ha escoltat les explicacions de les molèsties que arrossega Moyita. El jugador ha estat cedit aquesta darrera temporada al Cartagena i aquesta temporada va camí de repetir una altra cessió. Demà a sa Pobla contra el Felanitx el Mallorca farà el primera test per a afrontar el retorn a Primera Divisió.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació