El Mallorca B i el Poblense es juguen aquest diumenge (IB3, 12.00 h) un bitllet a la final nacional del play-off d’ascens a Segona Federació. Els poblers parteixen amb avantatge després d’imposar-se a l’anada de la final autonòmica per 1-0. Ara, el filial mallorquinista cerca la remuntada a Son Bibiloni, en un horari que no agrada al conjunt d’Óscar Troya, perquè “no beneficia l’espectacle”. Els locals, entrenats per Gustavo Siviero, el defensen perquè “ens hem entrenat a la mateixa hora tot l’any”.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa