Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El Formentera ha superat el Santanyí mentre que el filial ha perdut davant l'Eivissa
A Tercera divisió, el Formentera s’ha col·locat segon a la classificació, després de guanyar al Santanyí per 3 gols a zero. Maikel ha obert el marcador del Municipal al minut 19 de partit. Al 33, Colau ha encarrilat el partit per als pitiüsos amb el segon gol. El tres a zero definitiu l’ha marcat un futbolista que avui debutava: Wadir da Silva. El davanter d’Angola ha tancat una victòria amb la qual el Formentera retalla distàncies amb el lideratge. Els formenterers tenen la Penya Esportiva a cinc punts.
El Formentera se situa segon gràcies a la llenegada del Mallorca B davant l’Eivissa. El filial vermell ha caigut per 2 gols a zero. Ortiz al minut 53 i Cristian Teran amb aquest golas al 81 han donat un triomf que permet l’equip de Can Misses somiar amb el play-off. L’Eivissa és a quatre punts de la zona que permet lluitar per l’ascens. La derrota deixa el Mallorca B tercer i finalitza amb 9 jornades consecutives guanyant.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal