Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Formentera ha superat el Santanyí mentre que el filial ha perdut davant l'Eivissa
A Tercera divisió, el Formentera s’ha col·locat segon a la classificació, després de guanyar al Santanyí per 3 gols a zero. Maikel ha obert el marcador del Municipal al minut 19 de partit. Al 33, Colau ha encarrilat el partit per als pitiüsos amb el segon gol. El tres a zero definitiu l’ha marcat un futbolista que avui debutava: Wadir da Silva. El davanter d’Angola ha tancat una victòria amb la qual el Formentera retalla distàncies amb el lideratge. Els formenterers tenen la Penya Esportiva a cinc punts.
El Formentera se situa segon gràcies a la llenegada del Mallorca B davant l’Eivissa. El filial vermell ha caigut per 2 gols a zero. Ortiz al minut 53 i Cristian Teran amb aquest golas al 81 han donat un triomf que permet l’equip de Can Misses somiar amb el play-off. L’Eivissa és a quatre punts de la zona que permet lluitar per l’ascens. La derrota deixa el Mallorca B tercer i finalitza amb 9 jornades consecutives guanyant.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre