Raíllo ha avançat als mallorquinistes, però Samu Saiz de penal ha empatat en el minut 91
Mallorca i Girona s’han repartit els punts després d’empatar 1-1 en el partit disputat aquest dissabte a l’Estadi de Son Moix.
Després d’un duel molt igualat, no ha estat fins als darrers minuts quan s’ha mogut el marcador. Antonio Raillo ha marcat l’1 a 0 al minut 86, després d’una assistència de Kang In Lee des de la cantonada.
I quan pareixia que el gol del central seria definitiu, un clar penal comès per Copete sobre Manu Vallejo ha significat l’empat a un després que Samu Saiz no fallés des dels 11 metros.
Amb aquest resultat el Mallorca suma 5 punts en quatre jornades (1 victòria, 2 empats i una derrota), i continua mostrat una bona solidesa defensiva: des de que va començar la temporada, només ha encaixat des del punt de penal.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses