Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els gols de Salva Sevilla i Muriqi posen fi a una ratxa de 4 derrotes seguides
155
El Reial Mallorca ha sortit victoriós de la ‘final’ que tenia aquest dissabte horabaixa a Son Moix contra el Cadis. Només hi havia dues opcions: o guanyar i allunyar-se de les posicions de descens o no sumar els tres punts i veure el perill real d’acabar per primera jornada entre els tres darrers.
Luis García Plaza ha confiat les àrees als nous fitxatges. Sergio Rico ha estat titular per primera vegada en Lliga, igual que Vedat Muriqi, que amb el pas dels minuts ha guanyat influència en el joc de l’equip i s’ha convertit en un autèntic malson per al porter visitant, Jeremías Ledesma.
El Cadis s’ha avançat als 8 minuts gràcies a un gol de Rubén Alcaraz i els fantasmes de les darreres quatre derrotes han tornat a aparèixer sobre Son Moix. Però als 20 minuts, Salva Sevilla ha reestablert l’empat des dels onze metres.
A la segona part, Ledesma ha sortit a per una pilota i ha copejat amb el genoll la cara d’Ángel Rodríguez. L’àrbitre Carlos Del Cerro Grande ha acudit al VAR per veure repetida l’acció i ha decidit xiular penal. Muriqi, que ja s’havia guanyat a l’afició amb les ocasions que havia protagonitzat, ha agafat la responsabilitat. I el kosovar no ha fallat. Des dels onze metres ha batut a Ledesma per marcar el seu primer gol amb la camiseta del Mallorca. Era el minut 66.
Al tram final als homes de Sergio González no els hi ha quedat més remei que guanyar metres i han duit a terme un assatjament sobre l’àrea de Sergio Rico. S’han afegit 10 minuts, el temps que ha hagut de resistir el Mallorca. Però l’equip s’ha enfortit en defensa per deixar fermats els tres punts. Una victòria que posa fi a una ratxa de quatre derrotes i que allunya a l’equip fins a 5 punts del descens.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida