Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Tot i avançar-se a la primera part amb un gol de Trajkovski, l'equip de Luis García Plaza no ha pogut mantenir l'avantatge i s'acomiada del torneig a la segona eliminatòria contra el Fuenlabrada
Tot comença bé quan Trajkovski aconsegueix avançar al Mallorca al minut 12 de partit. Els vermells, amb el marcador a favor, dominen el joc a la primera part però tot comença a canviar al segon temps. Al minut 56 Diéguez empata el partit i amb l’1-1 s’arriba al final dels 90 minuts.
A la pròrroga, una errada del porter Miquel Parera, que no atura una passada del defensa Franco Russo, propicia el segon gol del Fuenlabrada, però a dos minuts pel final Abdon Prats marca el gol de l’empat i que trasllada la eliminatòria a la tanda de penals.
Des de els onze metres l’encert dels dos equips ha estat la tònica dominant. De fet, no han bastat cinc llançament. La tanda ha acabat amb el marcador 7-6 favorable al Fuenlabrada. Antonio Sánchez ha fallat el darrer llançament.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora