Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'equip de Javier Aguirre tanca l'estada a Àustria invicte: dues victòries i un empat. El pròxim amistós serà dimecres a Son Bibiloni contra l'Sporting de Gijón
Segona victòria del Mallorca en aquesta pretemporada. El conjunt balear ha superat 1-0 el Genoa en un partit disputat i sense ocasions clares.
A la primera part, els italians han estat millor sobre el terreny de joc. L’ordre defensiu del Mallorca, que ha jugat novament en tres centrals, ha estat suficient per contenir el joc del rival.
A la segona, l’equip de Javier Aguirre ha millorat. Al minut 73, una bona centrada de Dani Rodríguez des de la banda esquerra, l’ha rematada de cap Lago Junior per fer l’únic gol del partit.
El Mallorca tanca l’estada a Àustria amb un balanç de dues victòries i un empat en tres partits.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys