Logo IB3N
X

El Mallorca Internacional FC, una aposta pel futbol femení

L'equip de tercera és líder en la seva primera temporada de competició i han guanyat la Copa de la Federació balear

09/03/2026

El Mallorca Internacional FC, una aposta pel futbol femení

418

Present i futur. El Mallorca International arriba amb ganes de formar-se i de superar-se. Amb una estructura professional, el president Pau Albertí ens parla del perquè d’aquest nou projecte.

Per liderar un projecte d’aquesta magnitud, l’entitat ha comptat amb l’experimentat Miquel Àngel Tomàs. L’exentrenador del Cardassar i el Campos, entre d’altres, s’encarrega de dirigir l’equip, que juga ara a Tercera Federació.

Precisament, l’equip de tercera és líder en la seva primera temporada de competició. A més, han guanyat la Copa de la Federació balear. Tot amb un conjunt que té una edat mitjana de 16 anys. Les claus de l’èxit són clares.

L’objectiu d’enguany està marcat a foc dins el vestidor. Al final, però, tot es resumeix amb el lema següent: a poc a poc i amb bona lletra.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella