Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Va ser fa onze anys gràcies a un gol de Pierre Webó
El Mallorca es juga avui a Son Moix tres punts importantíssims contra l’Athletic Club. Una victòria contra els bascos permetria als mallorquinistes deixar el descens a sis punts. Ara mateix els vermells són dissetens a tres de l’Alabès, que marca la zona perillosa.
I per afrontar aquest partidàs hi ha una data positiva. La darrera vegada que el Mallorca va guanyar l’Athletic Club a Son Moix va ser precisament un 14 de febrer de 2011. Aquell Mallorca entrenat per Laudrup va guanyar els lleons de Caparrós gràcies a un gol de Pierre Webó al minut 10 de partit. Una altra casualitat és que el duel es va jugar en dilluns, i a la mateixa hora que avui, a les nou del vespre.
L’altra coincidència, si volem filar encara més prim, és que aquell partit contra els bascos era el vint-i-tresè que disputaven els mallorquinistes en la temporada, els mateixos que enguany, perquè tot i ser aquesta la jornada 24, el Mallorca té un partit menys, l’ajornat contra la Reial Societat.
Moltes casualitats com per no pensar que també es pot repetir el resultat. Ja li aniria bé al Mallorca, que sumaria tres punts d’or. Veurem si el dia dels enamorats s’acaba convertint en el dia de les casualitats.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval