Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Taxistes, hotels, restaurants i tota l'oferta complementària preveuen un increment dels seus beneficis durant els dos dies de festival
En un hotel de Magaluf ja tenen pràcticament penjat el cartell de complet per aquest cap de setmana. Les 500 habitacions del complex estaran ocupades al 70% per assistents del Mallorca Live. Molts d’ells residents a Mallorca que no es volen perdre la gran oferta musical d’aquesta tercera edició del festival.
Un esdeveniment que tendrà un impacte de 3 milions d’euros en l’economia de la zona, el doble que l’any passat. Taxistes, restauració i tota l’oferta complementària.
I mentrestant, 500 persones treballen perquè estigui tot a punt per a divendres capvespre. Un esdeveniment amb un pressupost de 2 milions d’euros, que es destinarà, en la seva major part, a la contractació dels grups de primer ordre que actuaran i la instal·lació dels tres escenaris.
La novetat d’enguany: unes polseres que es podran carregar amb doblers i evitar dur-los en metàl·lic.
La zona VIP oferirà serveis exclusius i major visibilitat. Les 380 places ja estan pràcticament venudes a 165 euros els dos dies i 110 euros un dia.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits