Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El conjunt balear aprofita la derrota de l'Espanyol a Leganés per enfilar-se a la primera posició
104
El Mallorca és el nou líder de Segona Divisió. L’equip de Luis García Plaza s’enfila a la primera posició gràcies a la victòria a Cartagena i la derrota de l’Espanyol a Leganés. El conjunt de Pep Lluís Martí se situa segon i l’equip perico, entrenat per Vicente Moreno, surt de les places d’ascens directe.
L’Espanyol ha perdut a Leganés per 2 a 0. Borja Bastón al minut 41 n’ha fet el primer, el davanter remata pràcticament a plaer en una jugada al contraatac. Abans del descans, l’Espanyol n’ha quedat amb 10, per l’expulsió de Miguelón. A l’inici del segon temps, l’equip de Pep Lluís Martí ha fet la sentència per mitjà d’Arnaiz. Amb aquesta derrota l’Espanyol surt de la zona d’ascens directe. A més l’equip de Vicente Moreno només ha sumat 5 punts dels darrers 15 com a visitant.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat