Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Derrota el Burela per 2-4 amb gols de Tayebi, Moslem i doblet de Marlon
Quatre minuts després de començar el partit Tayebi avança el Mallorca Palma Futsal i fa l’única diana a la primera meitat. El Burela no pot amb la dupla iraniana i és Moslem qui al minut de la represa fa el zero a dos. Però els gallecs, equip de Segona, mostraren caràcter i empataren el partit aprofitant quatre minuts dolents dels mallorquins. David Pazos i Lucho aprofiten la relaxació visitant per empatar el partit.
Marlon és precisament qui desequilibra la balança i es converteix en l’home del partit. Dues dianes del brasiler classifiquen l’equip pels quarts de final de la Copa del Rei. Una ronda que fa quatre anys que no trepitgen.
Chaguinha en pròpia porteria fa el 3-4 a dos minuts del final, però el marcador ja no es mouria. Toca esperar rival pels quarts de final.
El Mallorca Palma Futsal es retroba amb la lliga dissabte a les vuit a Son Moix contra l’Industrias Santa Coloma.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord