El Mallorca Palma Futsal ha llençat avui la campanya d’abonats i ho ha fet amb un emotiu vídeo protagonitzat pel president Tomeu Quetglas, en què apel·la a l’essència del club que enguany compleix 25 anys. L’objectiu del Palma és mantenir els 3.000 socis que té. Els preus de l’abonament van des dels 80 euros per a nins, jubilats i persones amb discapacitat, als 800 del VIP. El termini de renovacions comença avui mateix mentre que les noves altes hauran d’esperar al proper 5 de juliol. Enguany el Mallorca Palma Futsal disputarà 6 competicions: la Lliga, la Copa del Rei, la Supercopa, la Champions, la Intercontinental i previsiblement també la Copa d’Espanya.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa