Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El nou Festival biennal de Fotografia i Imatge de Mallorca se celebrarà del 25 d'abril al 30 d'agost
Més de 55 activitats a 32 espais diferents conformen el programa del Mallorca PhotoFest, el nou Festival biennal de Fotografia i Imatge de Mallorca que omplirà l’illa de fotografia del 25 d’abril al 30 d’agost.
El festival, hereu del Palma Photo, cerca generar espais de diàleg i reflexió sobre el paper de la imatge en la societat contemporània amb un programa molt variat.
Destaquen noms com Cristóbal Hara, Joan Fontcuberta o Donna Ferrato. També l’artista xinès Yu Depeng durà les seves projeccions a la Fundació Barceló, a més d’una residència amb alumnes de l’escola universitària Adema.
La Fundació Miró Mallorca també acostarà l’obra d’altres destacats artistes de la imatge, com el francès Jean Marie del Moral.
Fins a 10 municipis de la Part Forana també acolliran activitats amb molta representació d’artistes locals.
En total més de 55 activitats entre exposicions, tallers, conferències o projeccions de cinema especialitzat en fotografia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare