X

El Mallorca PhotoFest omplirà de fotografia l’illa amb 55 activitats a 32 espais diferents

El nou Festival biennal de Fotografia i Imatge de Mallorca se celebrarà del 25 d'abril al 30 d'agost

19/02/2026

El Mallorca PhotoFest omplirà de fotografia l’illa amb 55 activitats a 32 espais diferents

38

Més de 55 activitats a 32 espais diferents conformen el programa del Mallorca PhotoFest, el nou Festival biennal de Fotografia i Imatge de Mallorca que omplirà l’illa de fotografia del 25 d’abril al 30 d’agost.

El festival, hereu del Palma Photo, cerca generar espais de diàleg i reflexió sobre el paper de la imatge en la societat contemporània amb un programa molt variat.

Destaquen noms com Cristóbal Hara, Joan Fontcuberta o Donna Ferrato. També l’artista xinès Yu Depeng durà les seves projeccions a la Fundació Barceló, a més d’una residència amb alumnes de l’escola universitària Adema.

La Fundació Miró Mallorca també acostarà l’obra d’altres destacats artistes de la imatge, com el francès Jean Marie del Moral.

Fins a 10 municipis de la Part Forana també acolliran activitats amb molta representació d’artistes locals.

En total més de 55 activitats entre exposicions, tallers, conferències o projeccions de cinema especialitzat en fotografia.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT