El partit entre els madilenys i la Ponferradina també es va suspendre; ara ha tocat ajornar el del Sabadell
El Mallorca podria sumar els tres punts si es suspèn el seu partit contra l’Alcorcón. El duel entre l’equip madrileny i el Sabadell de la jornada 7 s’ha suspès per mor dels cinc casos positius detectats a l’Alcorcón. Ben igual que ja es va ajornar el de la jornada 6 contra la Ponferradina.
El reglament de la Federació Espanyola de Futbol recull que només es poden suspendre dos partits. Per tant, si tampoc es pogués jugar l’enfrontament contra el Mallorca, el conjunt vermell sumaria els tres punts sense haver de disputar el partit del proper dilluns a les sis del capvespre contra l’Alcorcón.
Per analitzar aquest tema hem parlat amb Toni Roca, advocat esportiu. Roca creu que la mesura pot semblar injusta però assegura que la norma és la norma i que el reglament s’ha de complir.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici