El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Kang In Lee podrà tornar a jugar després de complir sanció contra el Celta
El Reial Mallorca ha duit a terme avui, dimarts matí, el primer entrenament de la setmana per preparar la visita de dissabte a les 14:00 al Nuevo Mirandilla per enfrontar-se a un necessitat Cadis que es troba en posicions de descens. Els de Javier Aguirre han tingut dos dies per assaborir els tres punts que sumaren divendres vespre a Son Moix contra el Celta de Vigo (1-0) i per això damunt la gespa de Son Bibiloni tot han estat bromes.
Iddrisu Baba no ha estat un més. El migcampista africà ha rebut la felicitació de tots els seus companys, ja que diumenge va complir 27 anys. El tècnic mexicà ha tingut tota la plantilla a la seva disposició. També, Kang In Lee, que contra el Cadis tornarà a l’acció després de ser baixa contra el Celta per acumulació de targetes.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle