Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Kang In Lee podrà tornar a jugar després de complir sanció contra el Celta
El Reial Mallorca ha duit a terme avui, dimarts matí, el primer entrenament de la setmana per preparar la visita de dissabte a les 14:00 al Nuevo Mirandilla per enfrontar-se a un necessitat Cadis que es troba en posicions de descens. Els de Javier Aguirre han tingut dos dies per assaborir els tres punts que sumaren divendres vespre a Son Moix contra el Celta de Vigo (1-0) i per això damunt la gespa de Son Bibiloni tot han estat bromes.
Iddrisu Baba no ha estat un més. El migcampista africà ha rebut la felicitació de tots els seus companys, ja que diumenge va complir 27 anys. El tècnic mexicà ha tingut tota la plantilla a la seva disposició. També, Kang In Lee, que contra el Cadis tornarà a l’acció després de ser baixa contra el Celta per acumulació de targetes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc