Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Manolo Reina sembla recuperat de les molèsties al turmell i tot apunta que estarà a disposició de Vicente Moreno a Riazor
El Mallorca continua preparant el seu duel directe davant el Deportivo de la Corunya del pròxim dilluns. Però abans de botar a la gespa de la ciutat esportiva, ha tocat sessió de vídeo per analitzar el rival. Una vegada començada la sessió, hem pogut veure un gran ambient entre els jugadors. Vicente Moreno ha disposat avui de tota la plantilla per preparar aquest important partit. Si guanyassin, els vermells recuperarien la quarta plaça i certificaren la seva classificació matemàtica per al play-off.
I el porter Manolo Reina ha completat el seu segon entrenament després de superar les molèsties al turmell. El porter andalús sembla totalment recuperat d’aquestes molèsties i així ho ha demostrat a la sessió d’avui amb bones aturades. Tot apunta que Vicente Moreno podrà disposar de Reina per al partit a Riazor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge