La recerca de la perfecció sembla ara mateix la missió d’un equip imparable fins ara a la categoria. I des de la banqueta no hi ha por a l’eufòria sinó a desaprofitar el moment sublim que viu l’equip.
Esvair el somriure mallorquinista és l’objectiu del Formentera, que viu una setmana d’aquelles que queden per a l’eternitat. I serà encara més memorable si són els primers en deixa el Mallorca fora sumar punts
La darrera sessió abans de viatjar a la Pitiüsa del Sud ha estat a gespa natural, ben diferent a la que aguarda a Sant Francesc. El condicionant de la superfície, però, es relatiu per a Moreno. El Formentera és bon exemple.
El playoff de permanència i cap victòria com a local és el paisatge que pinta ara el conjunt de Tito García Sanjuán. Xifres a millorar, però una filosofia a defensar.
Admiració declarada del líder, que demà s’ajornarà a la recerca de la desena victòria de la temporada.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos