Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tercera derrota de la temporada del conjunt mallorquinista després de caure 0-1 amb Las Palmas, les tres a Son Moix i les dues darreres consecutives
El Mallorca ha trepitjat la gespa de Son Moix per primera vegada en aquest 2021. Tot i fer-ho recuperant homes clau com Raíllo, Valjent i Dani Rodríguez, les sensacions han estat ben diferents de les d’aquell equip que setmanes enrere havia conquerit la primera plaça. Just començar el partit, Lago Junior ha posat a prova Álex Domínguez des de fora de l’àrea. Un llançament que no ha intimidat l’equip canari, que tot seguit ha mostrat els seus arguments en atac amb aquest xut de Róber.
Als 20 minuts ha arribat la millor jugada del partit. Una jugada que comença Las Palmas des de la seva porteria. El porter Álex Domínguez inicia l’atac i en 8 tocs en què combinen 7 jugadors la pilota arriba a Sergio Araujo, que guanya metres en camp contrari, tira la paret amb Kirian i aprofita una indecisió dins l’àrea per batre Manolo Reina.
Seguint el mateix patró, Las Palmas ha pogut fer el segon gol, però en aquesta ocasió Araujo no ha estat encertat.
Abans d’arribar al descans, el Mallorca intentaria trobar l’empat per partida doble: primer en aquesta falta de Salva Sevilla, que agafa en dos temps el porter visitant. Més endavant, en aquest llançament d’Abdón després d’una passada magistral de Salva Sevilla.
No ha estat fins a la segona part quan el Mallorca ha dominat Las Palmas, però sense ocasions clares. En una centrada Joan Sastre no ha trobat cap rematador. I en una pilota morta, Brian Oliván centra massa el seu xut.
Amb el d’avui és el quart partit consecutiu que els de Luis García Plaza no guanyen.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres