El Reial Mallorca tanca la concentració de pretemporada a terres murcianes amb victòria en el tercer amistós jugat al Pinatar Arena. Ha estat el segon triomf en aquesta estada de 9 dies per començar a donar forma al nou projecte a Segona amb Luis Garcia a la banqueta vermella. Avui s’han imposat 2-0 al Castelló, que ha ascendit aquesta passada campanya a la categoria de plata, amb dos gols marcats a la primera part. El primer ha estat obra d’Àlex Alegría, de cap, després duna gran passada de Salva Sevilla en el minut 24. El segon, ja en el temps afegit del primer període, en el 47, ha duit la signatura de Joan Sastre. El porrerenc ha engaltat un fort xut des de més de 20 metres i ha entrat per l’escaire de la porteria. L’equip torna demà a l’illa
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa