Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els de Vicente Moreno guanyen per 3-0 amb gols de Raíllo, Abdon i Aridai i es mantenen sisens
Consolidat a la sisena plaça. Així queda el Mallorca després de la victòria contra el Saragossa a Son Moix per 3-0. Un resultat que il·lustra de forma perfecta la superioritat dels de Vicente Moreno. El primer gol ha arribat al temps afegit de la primera part i ha estat obra d’Antonio Raíllo.
Després del descans, el Mallorca ha seguit visitant amb freqüència la porteria del Saragossa. Al minut 73, els visitants han patit l’expulsió de Carlos Nieto i això ho ha aprofitat l’equip balear per fer encara més mal a la defensa rival. Abdon Prats i Aridai han marcat el segon i el tercer, respectivament, en el tram final del partit.
Amb aquesta victòria el Mallorca es manté sisè a la taula amb 51 punts, en zona de play-off i a set de l’ascens directe.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta