Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La sortida de l'extrem català a la primera divisió portuguesa no inclou opció de compra
El mercat d’hivern s’ha tancat sense gaires sorpreses al Mallorca. Dos moviments s’han realitzat al darrer dia. Un era esperat. De fet, el jugador duia a Palma des de dissabte. Es tracta de Muriqi, el davanter kosovar cedit per la Lazio fins a final de temporada. Problemes administratius han demorat el seu fitxatge.
L’altra operació que ha culminat la direcció esportiva és la cessió de Jordi Mboula a l’Estoril, equip de la primera divisió portuguesa. L’acord és fins a final de temporada i no inclou opció de compra.
Per tant, el mercat acaba amb 3 incorporacions: Muriqi, Gio González i Sergio Rico; i cinc baixes: Mboula, Sastre, Febas, Lago Junior i Trajkovski. En el cas del davanter macedoni, club i jugador han arribat a un acord per rescindir el contracte que els unia.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca