L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els vermells mai no han guanyat els andalusos al seu estadi a Primera Divisió; fer-ho suposaria sumar 8 punts dels darrers 12 possibles
124
Diumenge, 2 del migdia. Estadi Jocs del Mediterrani. Aquest és el dia, l’hora i l’escenari fixat perquè el Mallorca materialitzi el canvi de tendència. L’enfrontament dominical contra el coer de Primera Divisió és una oportunitat d’or perquè l’equip deixi enrere certs fantasmes i comenci una dinàmica guanyadora. Un triomf clau:
Primer, per sumar dues victòries consecutives en lliga. 6 punts dels 6 possibles és una circumstància poc habitual des que va arribar Aguirre a la banqueta. Amb el mexicà, només s’han aconseguit enllaçar 2 o més triomfs en 3 ocasions. Aquest diumenge, podria materialitzar-se la quarta.
Segon: per guanyar un altre enfrontament directe: el Mallorca ja haurà jugat contra els 5 equips que, de moment, queden per davall seu a la classificació. De moment, ja en té dos, de duels guanyats: amb el Sevilla i el Celta; el tercer, podria ser l’Almeria.
Tercer: per espantar el fantasma del coer. 18 victòries, 13 empats i 29 derrotes. Aquest és el balanç dels 60 partits del Mallorca a Primera Divisió contra els darrers classificats a la taula. La temporada passada només es va obtenir 1 punt als 2 partits disputats contra l’Elx, aleshores, coer de la lliga.
Quart: per posar el punt final a la maledicció dels Jocs del Mediterrani. Visitar l’Almeria, i guanyar, són dos conceptes quasi antagònics per al Reial Mallorca. L’equip mai no ha guanyat els andalusos al seu estadi a Primera Divisió i només ho ha aconseguit una vegada en les 13 visites que ha acumulat al llarg de la història entre la 1a, 2a i Copa del Rei. Una victòria, això sí, impossible d’oblidar.
Almeria – Mallorca: una oportunitat d’or per donar un cop damunt la taula.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues