Alguns aficionats han duit el tradicional ciri per demanar ajuda divina
Veure el Mallorca a Primera Divisió és el que més desitja Sebastià Oliver. Però aquest mallorquinista, que va viure l’ascens dels vermells a Logronyo l’any 86, és ben conscient que remuntar el Depor és molt difícil. Per això, ha decidit demanar ajuda. Com no, ha duit un ciri al Sant Crist de la Sang.
Una vegada comprat el ciri, Sebastià, la seva filla i els altres dos petits mallorquinistes que l’acompanyen, es dirigeixen a la capella de la Sang. I entrant l’hospital general…
Tothom és amb el Mallorca. També en Marc, membre del Moviment Mallorquinista que presideix en Sebastià.
I després de demanar ajuda al Sant Crist, Sebastià Oliver vol fer una darrera crida a l’afició. Tendrà l’ajuda del Sant Crist de la Sang
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda