Sense Salibur ni els internacionals Valjent, Budimir i Trajkovski
La expedició vermella ha arribat avui horabaixa a Son Moix. Però això sí, ho ha fet sense la gran novetat del darrer dia, Yannis Salibur. El jugador francès va abandonar ahir la concentració a terres murcianes per negociar la seva sortida amb el permís del club. Els internacionals Budimir, Trajkovski i Valjent són amb les seves seleccions. Qui tampoc no hem pogut veure és el tècnic Luis García ni el director de futbol Pablo Ortells. Els jugadors ara tendran temps per descansar, l’equip tornarà a la feina divendres capvespre abans de partir cap a Lugo, on dissabte tenen previst disputar un amistós.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda