L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Toni Amor ha dirigit la sessió en espera que Javier Aguirre torni de Mèxic
Primer dia de desembre i primer dia de feina per al Reial Mallorca. El segon entrenador, Toni Amor, ho ha inspeccionat tot abans d’agafar les regnes de l’entrenament mentre Javier Aguirre torna de Mèxic. La plantilla es retroba després de més de dues setmanes de vacances i tenen molt per contar-se. El tècnic mallorquí també ha tengut temps per fer broma amb Franco Russo i Rodrigo Battaglia.
L’alegria de la sessió l’ha posat Pablo Maffeo que, ja recuperat, l’hem vist entrenant amb el grup. L’escalfament, però, l’ha fet al marge, supervisat en tot moment pel preparador físic Pol Lorente. El lateral és un més i vol esprintar per arribar a la competició al cent per cent. Tant Maffeo com els seus companys avui dematí també han conegut l’esfèric amb el qual jugaran durant l’hivern a la Lliga.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve