El Mallorca ha botat a la gespa amb sis canvis respecte el partit contra el Leganés. Luis García Plaza ha donat entrada a Cufré, Valjent, Fran Gámez, Sedlar, Álvaro Gimenez i Amath.
El senegalès, de nou titular, ha tornat a demostrar la seva bona relació amb el gol i al minut 14 ha avançat els vermells. Novè gol del pitxitxi mallorquinista.
Amb el 0 a 1 el partit ha anat al descans. Però dos minuts després de la represa, Las Palmas aconsegueix l’empat mitjançant Araujo. Un gol que ha deixat tocat el Mallorca, que ha vist com Las Palmas gaudia d’ocasions clares per endur-se el triomf.
El Mallorca ha cercat els tres punts fins al darrer instant i Abdón Prats, que ha entrat a la recta final del partit, ha tengut la darrera ocasió pels vermells.
Finalment empat a un gol i el Mallorca que augmenta la seva distància respecte de l’Almeria, el tercer classificat, que ara és a 5 punts. L’Espanyol és líder en solitari amb 67 punts, dos més que el Mallorca que en té 65.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil