Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'equip, ja descendit, s'enfronta demà a Osasuna
El Mallorca ja és Pamplona, on demà jugarà el darrer partit de la temporada contra l’Osasuna. L’expedició ha arribat avui capvespre a Navarra amb les baixes de Sedlar i Cucho Hernández, que no poden jugar per sanció. Tampoc no han viatjat Joan Sastre, Fran Gámez, Raíllo i Marc Pedraza, que han quedat a Palma. Els juvenils Pere Joan García i Rafel Obrador, a més de Luka Romero, sí que han entrat a la llista de convocats.
Abans de viatjar a Pamplona, el conjunt de Vicente Moreno ha fet avui matí la darrera sessió a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio. El tècnic valencià, malgrat que el seu equip ja no té opcions de salvar la categoria, ha decidit mantenir les rutines d’entrenament. El Mallorca vol tancar la temporada amb una victòria demà a El Sadar davant l’Osasuna
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya