Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Dels darrers set enfrontaments entre lliga i Copa amb la Reial Societat, els vermells n'han perdut sis i només n'han empatat un
91
La Reial Societat s’ha convertit en la bèstia negra del Mallorca. Dels darrers 7 enfrontaments entre lliga i copa, els vermells n’han perdut 6 i n’han empatat 1. Ni amb Vicente Moreno, ni amb Luis García Plaza ni amb Javier Aguirre el Mallorca ha doblegat els d’Imanol Alguacil.
De fet, els darrers tres partits entre els dos equips tenen un denominador comú: la Reial Societat s’avança abans del minut 5 de la primera part. Un contratemps que condiciona massa la resta de partit. L’únic partit en què el Mallorca s’ha refet d’un gol matiner en contra va ser, precisament, al darrer duel contra la Reial; fa set mesos, a Son Moix. Carlos Fernández avançà el seu equip al cap de 3 minuts, però Kang In Lee marcà l’empat. Aquest és l’únic gol que el Mallorca ha marcat als darrers set partits contra la Reial Societat. Un gol que va servir per sumar 1 punt; l’únic en els enfrontaments en lliga.
Acabada l’aturada FIFA els dos equips es tornen a trobar. El Mallorca amb l’al·licient que enguany treu més bons resultats com a visitant com a local. L’única victòria dels vermells arribà a Balaidos. Els d’Aguirre voldran aprofitar la feblesa defensiva que ha mostrat la Reial Societat a casa, on ha encaixat 8 gols en cinc partits. De fet, equips de la zona baixa com el Granada li han marcat 3 gols.
L’hemeroteca juga en contra, però el Mallorca s’aferra als punts forts d’enguany per intentar firmar a Anoeta la segona victòria lluny de Son Moix.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície